strategia komunikacji wizualnej, architektura marki, logo, identyfikacja wizualna, key visual, system identyfikacji wizualnej, font
strategia komunikacji wizualnej, logo, identyfikacja wizualna, key visual, materiały drukowane / cyfrowe, projekt graficzny strony www
strategia komunikacji wizualnej, logo, identyfikacja wizualna, key visual, projekty opakowań / etykiet, brand book
Chcesz ciekawie opowiadać historię swojej marki? Chcesz, żeby Twoi klienci zapamiętali Twoją markę? Pomożemy Ci, by Twoi klienci skupili na niej swoją uwagę!
Czy w Studio Brandglow zrealizuję dowolny projekt związany z moją marką?
Jako agencja brandingowa realizujemy głównie projekty związane z wizerunkiem marek. Od analizy marki, poprzez warsztaty, tworzenie strategii komunikacji wizualnej po identyfikację wizualną wraz z wdrożeniem w kanałach komunikacji marki. Specjalizujemy się w projektach graficznych i wdrożeniowych na potrzeby kanałów cyfrowych (Internet) oraz tradycyjnych (druk).
Nie podejmujemy się działań, które wymagałyby od nas realizacji charakterystycznych dla agencji 360, agencji social media, agencji SEO czy firm typowo produkcyjnych.
Chciałbym zrealizować w Studio Brandglow projekt dla mojej marki.
Czego ode mnie potrzebujecie?
Przede wszystkim interesuje nas cel, jaki chcą Państwo osiągnąć w wyniku wykonanego przez nas projektu.
Dlatego na wstępie potrzebujemy dość ogólnego opisu tego, co chcieliby Państwo z nami zrealizować. Jeśli nie jest to jasno określone, chętnie skonsultujemy i doradzimy zakres, aby projekt finalnie spełnił pokładane w nim oczekiwania.
Po doprecyzowaniu, zwrotnie przedstawiamy ofertę z zakładanymi kolejnymi krokami, przewidywanymi przez nas w projekcie. Każdy z elementów ma jasno określony czas realizacji po naszej stronie oraz koszt.
Ofertę staramy się przedstawić w ciągu 12 godzin od ustalenia zakresu naszych działań.
Potrzebuję identyfikację wizualną.
Jaki jest jej koszt w Studio Brandglow?
Koszt identyfikacji wizualnej określamy zawsze na podstawie zakresu, ustalonego w wyniku rozmowy lub przesłanego wstępnie opisu projektu (lub briefu).
Identyfikacja wizualna to zbiór narzędzi, które zawsze budujemy pod określone preferencje. Każda marka ma inne potrzeby i komunikuje się ze swoimi klientami w różny sposób.
Dlatego do określenia kosztu identyfikacji wizualnej potrzebujemy informacji o planowanych działaniach wizerunkowych marki.
Czy z przesłaną ofertą od Studio Brandglow mogę liczyć na projekt wstępny?
Podchodzimy do każdego projektu z pełną powagą i profesjonalizmem, dlatego nie pozostawiamy niczego przypadkowi.
Nasz proces zakłada poznanie marki, analizę i zrozumienie jej potrzeb. Zanim przystąpimy do projektowania musimy być pewni, że w pełni rozumiemy założenia strategii marki.
Dlatego nie wysyłamy z ofertą projektów wstępnych.
Mamy już logo, ale potrzebujemy stworzyć na jego podstawie identyfikację wizualną.
Czy Studio Brandglow podejmie się takiego projektu?
Wstępnie prosimy o przesłanie projektu logo, aby móc ocenić czy nic, zarówno od strony koncepcyjnej jak i technicznej nie wpłynęłoby negatywnie na budowaną identyfikację wizualną.
Zawsze dbamy o spójność w całościowej komunikacji wizualnej i znak nie może być elementem, który spowodowałby jakiekolwiek ograniczenia w stosowaniu wszystkich elementów marki.
Czy Studio Brandglow ma gotowy cennik swoich usług?
Nie mamy standardowego cennika projektów i nie oferujemy gotowych „pakietów”.
Każdy projekt to inny zakres działań. Nawet w przypadku projektu logo marki – inaczej wygląda proces powstawania znaku nowej, lokalnej piekarni a inaczej wieloletniej ogromnej firmy produkcyjnej, której zależy na zmianie wizerunku w związku z repozycjonowaniem marki.
Wstępną ofertę cenową przygotowujemy po określeniu realnych zadań i potrzeb marki, z uwzględnieniem istniejących bądź planowanych punktów styku z klientami.
Określenie zakresu daje nam obraz potrzeby wykorzystania potencjału naszego Studio i możliwości określenia ram czasowych oraz kosztowych projektu.
Czy w Studio Brandglow opracowujecie brand book marki?
Oczywiście.
Mamy jednak swoje podejście w kwestii opracowań standaryzujących reguły komunikacji marki. Zawsze dobieramy je na podstawie zakresu i realnych potrzeb, które mają na celu pomóc marce w komunikacji istotnych dla niej wartości. Opracowania standaryzujące powinny być w pełni funkcjonalnymi instrukcjami stosowania poszczególnych elementów wizerunku.
Oferujemy 3 poziomy opracowań regulujących zasady komunikacji:
Czy Studio Brandglow bierze udział w konkursach na logo i/lub identyfikację wizualną?
Bierzemy udział w konkursach, w których o wyborze partnera do realizacji logo lub identyfikacji wizualnej decyduje oferta lub portfolio.
Cennik za branding jest mocno powiązany od decyzji, jakie sam podejmiesz przed przystąpieniem do tego maratonu…
Czytaj więcej...5 problemów z brandingiem czyli subiektywna ocena tego, co może nie działać w procesie budowania rozpoznawalności marki
Czytaj więcej...